Jesteśmy otwarci na kontakt
Chętnie rozmawiamy z naszymi Klientami. Rozumiemy ich ciekawość i potrzebę informacji. Dlatego wyjaśniamy im zakresy napraw koniecznych i opcjonalnych. Pomagamy też w optymalizacji kosztów usług oraz doborze części zamiennych o najlepszym stosunku ceny do jakości.
Prowadzimy też elastyczną politykę względem terminów wykonania usługi naprawczej lub serwisowej. W nagłych i niecierpiących zwłoki przypadkach, od ręki diagnozujemy usterki, naprawiamy samochody albo poddajemy je przeglądom technicznym. W przypadkach, gdy nie jesteśmy w stanie zagwarantować krótkiego czasu realizacji każdej z wymienionych usług, dostarczamy auto zastępcze.
Gwarantujemy niezmienną cenę usługi serwisowej
Cena, którą podajemy każdemu Klientowi na początku usługi, jest taka sama po jej zakończeniu. Czyli znana jest z góry. Cena ta może się zmienić tylko i wyłącznie wtedy, kiedy nasz Klient wyrazi na to zgodę. Taka sytuacja ma miejsce, gdy w trakcie naprawy okaże się, że konieczna jest niezwłoczna wymiana dodatkowego elementu. Wówczas informujemy o tym naszego Klienta i czekamy na jego decyzję. Sami nigdy jej nie podejmujemy.
Prowadzimy przejrzystą politykę cenową. Nasi Klienci po zakończeniu usługi zawsze otrzymują od nas wykaz wszystkich części użytych do naprawy oraz liczbę roboczogodzin potrzebnych do jej przeprowadzenia.