Nasza usługa dotyczy samochodów osobowych i dostawczych Klientów indywidualnych i flotowych. Po diagnozie przyczyn niskiej skuteczności hamowania wymieniamy:
- przednie i tylne tarcze hamulcowe oraz klocki
- hamulce bębnowe (np. Fiesta, Ka);
- skorodowane przewody hamulcowe;
- linki i zaciski w zespole hamulca ręcznego.
Wymiany wykonujemy na podstawie oceny zużycia elementów układu hamulcowego albo po wystąpieniu usterki uniemożliwiającej prawidłowe działanie hamulców. Prowadzimy też diagnostykę błędów sygnalizowanych przez komputer pokładowy.
Jeśli zauważyłeś podczas jazdy swoim Fordem, któryś z poniższych objawów, skontaktuj się z nami i umów na wizytę:
- Wydłużona droga hamowania
- Zgrzyt świadczący o zużyciu okładziny klocków hamulcowych.
- Bicie na kierownicy po wciśnięciu pedału hamulcowego.
- Toczenie się samochodu przy zaciągniętym hamulcu ręcznym.
- Zapalona kontrolka układu hamulcowego albo kontrolka systemu ABS.